V Cafe New One mají i jezírko Určitě jste si všimli, že poslední dobou je blog trochu neaktivní. Není to ale tím, že přestávám psát, je...

Shon posledních dní

středa, května 27, 2015 Unknown 7 Comments

V Cafe New One mají i jezírko
Určitě jste si všimli, že poslední dobou je blog trochu neaktivní. Není to ale tím, že přestávám psát, jenom se v poslední době stala spousta věcí, které měly vyšší prioritu. Některé události byly milé, jiné už méně. 

Hlavním důvodem, proč nestíhám psát je fakt, že nám odvezli babičku do nemocnice. Nejedná se o nic strašlivého, pouze už na ni doléhá stáří, a proto tam musí strávit nějaký čas. Tím pádem mám na starosti jejího psa a celý její dům na vesnici. Řeknu vám, není to žádná sranda teď všechno stihnout. Kromě starostí kolem domu totiž hodně pracuji (na prázdniny plánujeme dva velké zájezdy na turnaj do Německa, o které je opravdu velký zájem) a snažím se také připravovat na zkoušky do školy. Denně mi pak zbyde už jen pár chvil, které chci nějak rozdělit mezi své blízké přátele, Vítka, odpočinek, koníčky, což je opravdu hodně těžké. 

Nicméně jsem poslední dobou zažila také krásné chvíle. Třeba jsem měla po nějaké době sraz s Terkou z blogu Sweet Melange. Setkaly jsme se v Olomouci a útokem vzaly stylový podnik Cafe New One. Makronky, dortíky, kávičky a čajíčky, to byl náš plán na pondělní dopoledne. A že jsme si jej náležitě užily, koukněte! 
Čokoládová makronka a dortík s mangovou pěnou
Latte Jumbo
Terezčina káva s medvídkem
Ještě ten den večer jsme si se spolubydlícími udělali menší a hodně spontánní oslavu bydlení, přibyl k nám totiž nový člověk, a proto jsme to museli řádně oslavit! :)
Hostina a oslava bydlení
Včera a dnes jsem měla radost především z focení. Na cestě z Olomouce jsem vyfotila noční Zlín, tak krásný bez lidí! A poslední fotka je z dnešního rána, kdy jsem si dělala pomerančovo-jablečný nápoj na snídani.

Noční Zlín
Zdravá snídaně, na které si frčím už skoro dva týdny
Poslední novinkou je to, že jsem si pořídila nový foťák. Je to malinká bezzrcadlovka od Fujifilmu a jmenuje se X-E1. Zatím jsem z něj nadšená a jsem strašně ráda, že mám takového krasavce zrovna od Fujifilmu.
Zdroj obrázku
P.S. Pokud se vám líbí můj blog a chcete veškeré novinky z první ruky, lajkujte moji FB stránku.

7 komentářů:

  1. Ten koláčik vyzerá famózne :) teším sa na ďalšie články

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jinak jsem koukala na tvůj blog a vypadá dost dobře! :) Budu číst častěji tvoje články

      Vymazat
  2. Skvěle Ti to fotí. Ten mangový dortík s kafíčkem to muselo být nebíčko v tlamičce :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si teda piš, že to bylo nebíčko :D Jinak hezky řečeno, Amálko! :D

      Vymazat
  3. No, tak držím palce, ať je babičce líp a aby to starání se o jejího psa a dům rychle uběhlo :-). Jinak holky, ten sraz jste si musely dost užít, co s tak dobrým dortíkem, mňam <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, už je v pořádku doma! :) A sraz byl skvělý :)

      Vymazat
  4. já také teď moc nestíhám :D času je málo a tolik věcí, které člověk by chtěl stihnout... doufám, že babička bude, co nejdříve doma a vše bude v pořádku :))

    OdpovědětVymazat