Jsem zpátky s dalším receptem na vegan jídlo. Do klasického chilli con carne se dává mleté hovězí maso, ale to se dá vyměnit za tofu. A ...

Vegan chilli con carne

sobota, srpna 15, 2015 Zuzana 4 Comments


Jsem zpátky s dalším receptem na vegan jídlo. Do klasického chilli con carne se dává mleté hovězí maso, ale to se dá vyměnit za tofu. A chutná to stejně dobře.

Na vaření pro dvě osoby budeme potřebovat:

*balíček tofu
*dvě plechovky červených fazolí
*plechovku krájených rajčat
*rajský protlak
*mraženou kukuřici
*cibuli
*pět stroužků česneku
*olivový olej
*sůl a pepř
*chilli con carne koření

Samo o sobě je tofu bez chuti, ale časem člověk zjistí, jak s ním pracovat. Nejvíce mi vyhovuje tofu nakrájet na kostičky a naložit ho do olivového oleje a nakrájené cibule s kořením chilli con carne. Takto připravené tofu šoupnete na několik hodin do ledničky.

Jakmile jste připraveni vařit, rozpalte pánev a nasypte do ní tofu. Několik minut smažte a nakonec podlijte vodou. Přidejte kukuřici, fazole, rajčata, protlak, česnek, sůl, pepř a dle chuti koření chilli con carne. Několik minut vařte. Doporučuji jídlo chilli con carne podávat až následující den po uvaření.

P.S. Pokud se vám líbí můj blog a chcete veškeré novinky z první ruky, lajkujte moji FB stránku.





4 komentáře:

  1. vypadá to moc dobře a také jednoduše :D já mám tofu ráda, možná tento recept vyzkouším tento týden... jen asi nebudu moci použít tofu, to by mi asi doma moc nepoděkovali D:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tohle doma vařím většinou jenom pro sebe no... Ale občas si dá i táta, zapřísáhlý masožrout... A dokonce mu to chutná! :)

      Vymazat
  2. Online Shopping: UK Handbag Replica,
    Michael Kors handbags and Replica Totes,Helpful Guidelines in Online Handbags Replica Shopping,Now that you are considering online shopping for replica Replica Hermes such as Chanel, Balenciaga Replica Bags, Prada replica purses, and so on, be also aware that the net is a haven fraught of predatory individuals. Here are quick helpful tips for you to remember when indulging yourself when online shopping for Replica Panerai Watches designer items:

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to dobře. Snad to někdy vyzkouším, až budu mít ledničku jen pro sebe, protože v té naší to furt smrdí nějakýma uzeninama, takže tam nic nezabalenýho nedávám. Proto se mi zatím ještě nepodařilo tofu pořádně ochutit, když jsem z něj něco většinou dělala "narychlo".

    OdpovědětVymazat