Na konci minulého měsíce jsem podnikla velkou cestu Baltskými státy a Finskem. Na téhle cestě mi superlevné jízdenky od společnosti Sim...

Simple Express jízdenky po Evropě za 3 eura? Návod + recenze

středa, listopadu 18, 2015 Unknown 1 Comments


Na konci minulého měsíce jsem podnikla velkou cestu Baltskými státy a Finskem. Na téhle cestě mi superlevné jízdenky od společnosti Simple Express ušetřily spoustu peněz. Já se s vámi dneska podělím o návod, jak jízdenky nakoupit. K tomu přidám samozřejmě zkušenosti, které jsem se Simple Express během cesty posbírala.

Simple Express je autobusový dopravce, který zajišťuje dopravu mezi mnoha evropskými zeměmi. Podstatné je, že vyjíždí také z Prahy a nabízí možnost cestovat po Evropě za tři eura.

Jak to funguje? 

V případě Simple Express jde o dlouhodobou akci. Dopravce nabízí na všech mezinárodních linkách prvních pět sedadel v autobusu za tři eura (nebo 80 českých korun).

Na co si dát pozor

Jízdenky za akční cenu mizí (nečekaně) velmi rychle. Nejlepší způsob, jak nějaké ukořistit, je nakupovat hodně dopředu. Bookovací systém Simple Expressu dovoluje koupit jízdenky s půlročním předstihem. 

Příklad: Pokud budete chtít vyrazit na cestu 20. července, začnete nakupovat lístky 19. ledna ve 23:00. Nesmíte totiž zapomenout, že systém funguje v jiném časovém pásmu (oproti České republice +1 hodina). Když je tedy v Estonsku půlnoc a spustí se nový prodej, u nás je teprve 23:00.

Ideální je využít tuto nabídku na velkou Eurotour de bus, kdy nakombinujete několik cest a ušetříte tak mnohem víc. Já takto zaplatila 420 Kč za cestu Praha - Vilnius - Tallin - Riga - Vilnius - Praha.

Simple Express rozhodně doporučuji!

Před samotnou cestou mě přepadal strach a přemýšlela jsem, jaké asi autobusy budou. Po absolvování cesty musím říct, že skvělé! V autobuse je spousta prostoru pro nohy a pohodlná sedadla. Na dlouhých přejezdech určitě využijete k práci i zábavě bezproblémový (!) WiFi internet, zásuvky (!!!!) a interaktivní dotykový panel (když nebudete moct spát, můžete pařit Angy Birds do alelůja!!!!!!)

Na závěr bych chtěla vědět, zda jste už se Simple Expressem také někdy cestovali. Pokud ano, jaké jsou vaše zkušenosti? 

P.S. Pokud se vám líbí můj blog a chcete veškeré novinky z první ruky, lajkujte moji FB STRÁNKU.
Máte rádi fotografie? Tak to určitě nepřehlédněte můj INSTAGRAMkde se objevují fotografie, které jinde neuvidíte.

1 komentář:

  1. páni, tak to zní fakt dobře :)) jsem moc ráda, že ses s námi podělila o tuto zkušenost :)) poslední dobou mám chuť vypadnout, možná zkusím nějakou akci chytit :))

    OdpovědětVymazat