Zdroj Konečně je to tady, roadtrip do Norska se blíží. Vyjíždíme za šest dní a já se už nemůžu dočkat. Začínám na sobě cítit cestovní h...

4 500 km, 14 dní, 4 lidé, 1 auto a jižní Norsko!

pátek, června 26, 2015 Unknown 12 Comments

Zdroj
Konečně je to tady, roadtrip do Norska se blíží. Vyjíždíme za šest dní a já se už nemůžu dočkat. Začínám na sobě cítit cestovní horečku, adrenalin mi pumpuje krev do žil. Přemýšlím, co všechno budu potřebovat, které věci musím ještě koupit a jaká bude naše cesta. Představuji si všechna ta místa a dobrodružství, která nás čekají. Trollí stezka, Trollí jazyk, Kazatelna, národní parky, výšlapy, spaní pod stanem a vaření v přírodě. Je toho dost a hodně zážitků bude úplně nových. Pod stanem jsem strávila nanejvýš čtyři dny, takže mi žaludek svírá nervozita, jak budu zvládat venku čtrnáct dní. Musím se ale usmívat, nervozita je příjemná, opravdu se moc těším. 

Znáte tu magickou formulku, že život začíná za hranicemi vaší komfortní zóny? Víte co? Ona je to pravda pravdoucí, byť se to tak nemusí zdát. Před rokem bych jí také nevěřila, a to protože jsem do té doby necestovala. Snila jsem, ale necestovala a seděla si ve svém "domečku" (čti komfortní zóně). Když ale uděláte krok z toho "domečku," když uděláte ten první odvážný a těžký krok, opravdu se začnou dít velké věci. Já se za poslední rok třeba přestala bát telefonovat s cizími lidmi a pomalu se začínám učit mluvit v zahraničí s lidmi cizím jazykem. Doufám, že se také na cestě Norskem naučím zase něco nového.

Vraťme se ale k roadtripu do Norska. Snažím se vynalézt různé "vychytávky," které by mi mohly na cestě pomoci. Pokud se mi osvědčí, rozhodně se o ně s vámi podělím. Mimo jiné taky chystám seznam článků, které pro vás o Norsku napíšu, chystám se hodně fotit, a také točit videa. Mám toho v plánu doopravdy spoustu a doufám, že se mi všechno podaří zrealizovat. Tak mi držte palce!

P.S. Pokud se vám líbí můj blog a chcete veškeré novinky z první ruky, lajkujte moji FB stránku.  

12 komentářů:

  1. Krásny príspevok a zároveň ti aj samozrejme v dobrom závidim to Nórsko, pretože je to moja obľúbena krajina. Uži si to tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, užiji a snad ti Norsko aspoň trochu přiblížím ve svých příspěvcích :)

      Vymazat
  2. to je úžasné!! přeji, aby sis to užila, vše vyšlo a zažila nové dobrodružství! :)) doufám, že se pak pochlubíš tady, jak se dařilo a ukážeš nějaké fotky... těším se!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se potom můžeš těšit na spoustu příspěvků! :)

      Vymazat
  3. Přeju, ať se výlet podaří. :) Budu sledovat vše, co přihodíš na blog.

    OdpovědětVymazat
  4. Zní to úžasně. Navíc Norsko - taky bych se tam jednou ráda podívala. A roadtrip - kdybych měla auto a měla s kým jet, tak ihned se někam rozjedu. Určitě se těším na články o Norsku a užij si to tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, v plánu toho mám z Norska dovézt velkou spoustu, takže snad nezklamu :)

      Vymazat
  5. Tak toto bude najlepší blog aký som za poslrdného pol roka videla, peckové články a nádherný izqjn :)

    OdpovědětVymazat
  6. Oh, hrozně ti to závidím! :) Musíš hodně fotit a pak napsat pořádný článek o tom, jaké to bylo. ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    Chci ti mockrát poděkovat za krásně popsaný roadtrip v Norsku. Nechali jsme se Vaší cestou inspirovat a bylo to úžasné! Tvé články nám usnadnili přípravu a plánování celé cesty. Díky! :)

    OdpovědětVymazat