Analogový stůl, u kterého dostává můj nápad reálné obrysy Leden byl pekelný. Těžké zkoušky ve škole, které se mi nedařily splnit na prv...

Nový měsíc, nový projekt a spousta kreativní inspirace

čtvrtek, února 05, 2015 Unknown 8 Comments

Analogový stůl, u kterého dostává můj nápad reálné obrysy
Leden byl pekelný. Těžké zkoušky ve škole, které se mi nedařily splnit na první pokus. Zatažená obloha mi také na náladě nepřidala a výsledkem této kombinace byla únava a apatie. 

U postele mi už delší dobu ležela knížka Kraď jako umělec od Austina Kleona. Ale až před pár dny jsem ji vzala do ruky a začala číst. 

Povím vám, tolik rad na tak malém rozsahu jsem ještě od žádné knihy nedostala.  Především mi dala spoustu motivace a inspirace do projektu, kterým se v současné době zabývám... Jednoduše sbohem únavo a šedi! Mám po delší době zase pocit, že dělám něco smysluplného.

O co se v mém "projektu" vlastně jedná? Podrobnosti samozřejmě neprozradím, jelikož jsem teprve na začátku. Můžu jen říct, že to má hodně společného s blogem, blogováním a zlepšováním sebe sama. Beta verzi budu testovat na svém příteli, jenž také zatoužil po vlastním blogu. Já jsem se mu v určitých ohledech rozhodla pomoct. No a když se mi to povede jak si představuji, vypustím to také mezi čtenáře mého blogu. Jak to ale dopadne je pořád ve hvězdách... :o)

Na závěr bych knihu doporučila úplně všem lidem. Díky ní se dá získat úplně nový pohled nejen na kreativitu, ale celý svět. A ručím za to, že tenhle pohled je rozhodně lepší.

8 komentářů:

  1. Zní to skvěle, rozhodně se po knize podívám :) A Tobě přeji hodně štěstí s projektem - ať vše vyjde podle představ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po knížce poohlédni, je skvělá... Děkuji moc, bude to potřeba :)

      Vymazat
  2. Držím palce s projektem, ať vo vyjde dle Tvých představ! Já si na tuhle knihu myslím už dlouho, leč nechtělo se mi jí zatím kupovat, ale asi budu muset v knihovnách se neohřeje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji! Tak to určitě musí vyjít, když mám tolik podpory :) Chápu, že se Ti nechtělo ji zatím kupovat, ale já teď tuhle knížku nosím pořád u sebe a neustále v ní listuji... :3

      Tak ještě jednou ahoj! :) Zuzana (Polární vlk)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ano! A nejen vypadá, ale je! :)

      Zuzana (Polární vlk)

      Vymazat
  4. Taky mi leden značně znepříjemnila škola a stále se mi nedaří uzavřít zimní semestr.
    Ta knížka vypadá zajímavě, slyším o ní poprvé a možná se porozhlédnu.
    Jinak jsem ti taky chtěla poděkovat za sledování mého blogu.)

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě porozhlédni, fakt stojí za přečtení :) A jinak nemáš zač! :)

    Zuzka (Polární vlk)

    OdpovědětVymazat