Ještě jsem se nestihla v blogovací sféře pořádně rozkoukat, ještě jsem nestihla ani napsat příspěvek o svých novoročních předsevzetích......

Stezky polárního vlka jsou nevzpytatelné

pátek, ledna 02, 2015 Unknown 0 Comments

Ještě jsem se nestihla v blogovací sféře pořádně rozkoukat, ještě jsem nestihla ani napsat příspěvek o svých novoročních předsevzetích... A už můžu oznámit, že se chystám na první výpravu letošního roku. A hned do Norska!

Cestovat - to je můj životní sen, jenže jsem neměla nikdy pořádně s kým. To byl důvod, proč jsem cesty a dobrodružství neustále odkládala. Rok 2014 byl ale důležitý, změnilo se strašně moc věcí. Když nad tím přemýšlím, změnil se celý můj život. A najednou se ani nenaději a mám objednanou letenku z Katovic do Osla na prodloužený víkend.

Zatím nemám nic vymyšlené, žádný program, ubytování a přesuny, ale to se časem doladí. Kdo by měl nějaký nápad či komentář, jak strávit čas v Oslu, kde se levně a dobře ubytovat a najíst, ať zanechá vzkaz na jakékoli komunikační platformě.

0 komentářů: