Fotil Vítek Uveřejňuji další recept z minulého foodvíkendu. Opět jednoduchý a rychlý jako předcházející Fazolová rajma a Dušená cuketa...

Kari z červené čočky

středa, března 11, 2015 Unknown 2 Comments

Fotil Vítek
Uveřejňuji další recept z minulého foodvíkendu. Opět jednoduchý a rychlý jako předcházející Fazolová rajma a Dušená cuketa. A pokud si navaříte z půl kila červené čočky, bude mít co jíst ještě týden :)

Na vaření na týden dopředu nebo pro mnoho osob budeme potřebovat:

*půl kila červené čočky
*2 plechovky rajčat
*4 cibule
*čerstvý zázvor
*garam masala
*indické kari
*jeden citrón
*olej
*sůl a pepř

Nejprve propláchneme červenou čočku a dáme ji na 10 minut vařit. Rozpálíme pánev a na oleji osmahneme cibulku, přidáme rajčata a uvařenou čočku. 

Čerstvý zázvor oloupeme a nastrouháme. Spolu s garam masalou a kari přidáme do hrnce. Osolíme a opepříme. Nakonec zakápneme šťávou z citrónu.

Podáváme jen tak nebo s rýží, kuskusem nebo indickými plackami. Dobrou chuť!

P.S. Pokud se vám líbí můj blog a chcete veškeré novinky z první ruky, lajkujte moji FB stránku.







2 komentáře:

  1. Tento recept jsem u Tebe na blogu nějak přehlídla, ale vypadá opravdu skvěle! Všecky použité ingredience mám ráda a velká výhoda je, že Jardovi nechutná kari ani zázvor, tudíž mi nebude nikdo ujídat :-D V pondělí mám volno, tak si to hned uvařím.

    OdpovědětVymazat