Dnes je sobota a já počítám poslední dny do odletu na sever. Příští týden touto dobou už si budu totiž lebedit v Oslu. Konečně se mi spl...

Poslední odpočítávání

sobota, února 21, 2015 Unknown 4 Comments

Dnes je sobota a já počítám poslední dny do odletu na sever. Příští týden touto dobou už si budu totiž lebedit v Oslu. Konečně se mi splní sen a já se podívám do svého milovaného Norska. 

Letenky a ubytování máme (článek o našich super levných letenkách a ubytování si přečtěte tady), vyměněné peníze taktéž, tudíž se už můžeme s mým přítelem těšit na super zážitek.

Během prodlouženého víkendu máme v plánu navštívit Norsk Folkemuseum, Kulturhistorisk museum, Vikingskipshuset, a také ulici kde v devadesátých letech sídlil obchod Helvete, bašta norského black metalu (norsk svart metal). Určitě se hodláme zastavit na kávu s jednou milou osobou (možná ji hodně z vás zná, ale já zatím nebudu prozrazovat) a spoustu dalšího. 

Já jdu zatím procvičovat norštinu, abych se tam úplně neztrapnila a vy se zatím mějte skvěle, ať jste kdekoliv. Jo už se můžete rozhodně zažít těšit na nejskvělejší fotky od mého přítele fotografa a minimálně stejně skvělé reportáže z Osla od mé maličkosti.

P.S. Pokud se vám líbí můj blog a chcete veškeré novinky z první ruky, lajkujte moji FB stránku.

4 komentáře:

  1. Vidím, že tam jdeš taky kvůli blacku.. :D
    Ale moc přeju!!! Užij si to!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sraz s Vargem Vikernesem? Nikdo jiný mě z důvodu cesty - black metalu, nenapadá. :D No jo, Norsko je taky můj velký sen, zatím jsem ve fázi šetření a studování jazyka. Tak si užij výlet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sraz s Vargem bych brala! Ale asi víc zkoušku Darkthrone... Když Fenriz tak zarytě odmítá koncertovat... :(

      Zuzana (Polární vlk)

      Vymazat