Nemohli jste to přehlédnout, blog byl hodně dlouho mrtvý. Pokud bych se chtěla vymlouvat, tak řeknu, že za to mohla spousta okolností. T...

Ztratila jsem se a zase našla. A blog toho všeho bude opět součástí

čtvrtek, března 30, 2017 Unknown 5 Comments


Nemohli jste to přehlédnout, blog byl hodně dlouho mrtvý. Pokud bych se chtěla vymlouvat, tak řeknu, že za to mohla spousta okolností. Ticho na příjmu měl však na svědomí jeden jediný faktor - já.

Potřebovala jsem se soustředit na jiné, "důležitější", věci. Rozhodla jsem se, že žurnalistiku nechci dělat, našla vášeň v IT a kódování webů, dodělala výšku, přestěhovala se, získala práci v IT, pak odešla z firmy, přešla do jiné... Ale všechno to dalo dokonalý smysl, všechno mi to zapadlo. Před dlouhou dobou jsem měla sen, zkusit žít jako digitální nomád.

K tomu jsem přizpůsobila život, našla povolání, se kterým by to šlo zkloubit. A po roce dřiny? Jsem na půl cesty ke svému cíli. Mám milovanou práci, která mě obrovsky rozvíjí, dobré zázemí. Teď už jenom potřebuji vytrvat a sbírat zkušenosti, zkušenosti a zkušenosti. A pak se budu moct vydat na svou první velkou cestu. Nezávislá na místě, čase ani práci. Tak, jak jsem o tom vždy snila a dále sním.

Soustředění na jené věci mělo také za následek, že poslední rok jsem nikam nevyrazila, ale to mi zase pomohlo organizovat si víkendové výlety po Česku. A spousta z nich doopravdy stála za to.

Nicméně i tohle se změní, protože se letos vydám opět do Norska.  A vlastně taky do Finska, Švédska, Dánska, se zastávkou v Pobaltí a tak. :) Na přelomu července a srpna si splním další sen, podívám se na Lofoty, a taky bájný Nordkapp. Moc se těším.

A na co se letos těšíte vy?

5 komentářů:

  1. Zrovna včera jsem si vzpomněla na tenhle blog, že jsem ho četla ráda a je škoda, že to tu uslo. No a co tu nedivím... :D Držím palce, ať se ti nadcházející dny vyvinou podle tvých představ.

    OdpovědětVymazat
  2. Na tvém blogu jsem našla inspiraci a informaci o Czechitas. I díky tomu jsem se alespoň trochu dostala do oblasti, u které bych si ani netroufla pomyslet, že do ní mohu byť jen nahlédnout. Takže v tomhle směru ti za to ticho tady děkuju :-)
    .
    A jinak přeju krásné cestování v nejbližší době.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé vítej zpátky! Já osobně se těším na pořádnou dovolenou po x letech (takový ty rychloakce ve stylu prodloužených víkendů jsou super, ale člověk si moc neodpočine) a taky na náš nový začátek v Oxfordshire. Jsem ráda, že se k blogu vracíš!

    OdpovědětVymazat
  4. Tvé články mě vždycky tak nabudí na cestování! Děkuji za opět krásný a zážitků nabitý článek!

    OdpovědětVymazat